La nostra escola va optar per un tractament especial de la llengua anglesa. A partir del curs 1998-1999 mitjançant un Projecte Comenius, hem passat per un Projecte Orator, un Pla Experimental de Llengües Estrangeres i dos Plans Estratègics en els que l’ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa ha estat una de les estratègies clau.
Des d’aleshores hem anat consolidant. la llengua anglesa a la nostra escola a través de diferents Projectes d’Innovació.
Pels infants d’Educació Infantil i Cicle iniciales fa una immersió activa on l’anglès es presenta de forma lúdica a partir de contes, cançons, jocs i festes tradicionals.
A l’Educació Primària, el treball de la llengua anglesa s’implementa en diversos projectes trimestrals d’àrees no lingüístiques com la de Coneixement del Medi (CI, CM) i de Matemàtiques (CS), fen servir la metodologia AICLE.
El curs 2013-2014 s’ha començat a 5è el “Jump Math”, un projecte Pilot que va presentar la Generalitat que proposa un nou plantejament metodològic d’ensenyament portat a terme per John Mitghon matemàtic canadenc fundador de JUMP (Junior Undiscovered Math Prodigies). Aquesta metodologia queda implementada al Cicle Superior.
Sessions setmanals de llengua anglesa que inclouen les sessions en les que es fan projectes en llengua anglesa de Coneixement del medi o matemàtiques:
P3: 1 sessió amb mig grup
P4: P5: 2 sessions grup-classe i 1 de mig grup
1r: 3 sessions grup-classe
3r: 4 sessions grup-classe
2n, 4t, 5è i 6è: 3 sessions grup-classe i 1 de mig grup